המרה של הניירת במשרד לפורמט דיגיטאלי תוך בניית אינדקס חכם המביא בחשבון את צרכי החברה והמבנה שלה כדי למקסם את התועלות שיופקו מהתהליך. כתוצאה יהיה משרד נעים ומסודר כאשר המסמכים נמצאים במרחק של מספר הקלקות עכבר, מגובים בענן שלנו ומאובטחים.
השרות כולל:
- לימוד צורכי הלקוח
- בניית פתרון מתאים
- יישום הפתרון וביצוע העבודה. כדי להבטיח רמה מקסימלית של ביצוע,
מעקב ובקרת איכות ללקוחותיה, העבודה כולה מבוצעת ע"י הצוות של
בק אופיס ללא קבלני משנה. כך מתאפשר לדעת בכל רגע נתון היכן כל
החומר נמצא, באיזה שלב נמצאת העבודה, להקפיד שאין זליגה של ידע
רגיש ולהבטיח ככל האפשר שאיכות העבודה ברמה הגבוהה ביותר האפשרית
- התאמה ופיתוח של תוכנות ייעודיות לצורכי הלקוח. בק אופיס עובדת עם
מספר ספקים ותיקים בתחום תוכנות ניהול המסמכים וממליצה ללקוחותיה
על המתאים להם ביותר.
- אינטגרציה מלאה של הפתרון לתוכנות הלקוח.
- תפעול שוטף של הארכיון ועדכון שלו בזמן אמת.
- חיתום דיגיטאלי.
- אחסון פיזי.
- שירותי ענן – שרת מאובטח ונגיש המאפשר ללקוחות החברה לעשות שימוש
במסמכים שלהם מכל מקום, בקלות ובאבטחה ברמה גבוהה.
- תמיכה לוגיסטית – הובלה וגריסה.
לפרטים נוספים:
08-6900978